donderdag 9 februari 2012

Leuk berichtje

Ik zag net dat ik een award gekregen heb van Plony.  Dank je wel Plony!!


 Nu is het de bedoeling dat ik deze doorgeef aan 5 andere bloggers met minder dan 200 volgers. 
Ik vind dit een heel moeilijke keuze, want ik bezoek al jullie blogs heel graag en ik gun deze award dan ook aan jullie allemaal!!!
 Daarom heb ik een keuze proberen te maken uit blogs met minder dan 100 volgers.

Aan deze 5 bloggers geef ik de award door:

Marcella: http://kaartenvanmarcella.blogspot.com/
Kizzy: http://mycraftyart.blogspot.com/
Daatje: http://creatiesvandaatje.blogspot.com/

Ik hoop dat jullie het leuk vinden.

Lieve groetjes, Berlinde


13 opmerkingen:

  1. Ohhhhhhhhh Berlinde... Dankjewel!!
    Echt SUPER lief van je!! Ik voel me vereerd!
    Ik zal deze strakjes op mijn blog zetten, en de regels volgen, eerst mijn kleine meisje van school halen.
    Nogmaals heel hard bedankt!! Je bent een toppertje!
    Liefs Kizzy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Van Harte Gefeliciteerd met je Award!
    Je blog ziet er super uit, dus heb je deze Award meer dan verdient.

    Groetjes en een fijne dag,
    Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Berlinde
    Dank je wel en jij ook gefeliciteerd vind jou blog en kaartjes super mooi en ook bedankt voor steeds weer een reactie op mijn blog .

    Ga hem zo op mijn blog (proberen) te plaatsen ben er niet zo handig in hi hi .


    groetjes marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd mama met je Award! Je hebt hem zeker verdient met al die mooie creaties ;) Dankjewel om hem aan mij door te geven! Ben er ontzettend blij mee!!! Ik ga hem straksjes ook posten!

    veel Liefs,
    Naomi
    & xjes van je kleinzoontje aaron ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat leuk Berlinde dat je aan mij dacht voor
    een award, dank je wel!
    en jij natuurlijk ook gefeliciteerd met jouw
    award, ik vind 't altijd erg leuk om op jouw
    blog te kijken..

    groetjes Ida

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Proficiat Berlinde!!
    Deze kaartjes zijn ook weer heel erg lief...
    Groetjes, ALix

    BeantwoordenVerwijderen
  7. van harte met je award Berlinde!
    grtz Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gefeliciteerd met je award!
    groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi hoi Berlinde,
    allereerst van harte gefeliciteerd met je award!
    Je hebt een mooi blog, dus zeker verdiend!
    Je hebt mij ook een award gegeven,
    dank je wel daarvoor!
    ik heb de award op mijn blog geplaatst met een link naar jou!
    Groetjes van daatje en ik blijf je zeker volgen!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Proficiat met je award Berlinde, dubbel en dwars verdiend, ik kom altijd graag bij je langs.
    Lieve groetjes Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuke dingen maak je allemaal, ik ga je volgen.
    Groetjes Nelly

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Proficiat met je award Berlinde, terecht verdiend meid! Lieve groetjes en geniet van je weekend, Ira

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...