vrijdag 23 maart 2012

Liefs uit België

Een kaartje gemaakt uit het boekje van Inge Blom, 'Liefs uit Holland'.
Het papier komt uit verschillende blokjes, van de Hema, het Kruidvat en van Eline.  Langs de rand het stikwerk met de naaimachine gedaan, de eerste keer dat ik dit doe en ben niet helemaal tevreden, maar perfect moest het nu toch niet zijn voor deze kaart.
De hartjes zijn een stans van M.D., achter een hart zit een stukje papier uit een engelse roman.  Stempels van Eline en een touwtje.  De vlaggetjes zijn van stof met een restje kant erop.





Een prettig weekend!

Lieve groetjes, Berlinde


34 opmerkingen:

  1. Het is een prachtig kaartje hoor, ik vind dat je stikwerk voor het eerst heel goed gelukt is !
    Dankjewel voor je lieve wensen,
    heerlijk weekend wens ik je toe,
    liefs, Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Berlinde,
    ik vind het een hele leuke kaart. Ondanks dat het papier uit verschillende blokjes komt past het heel goed bijelkaar.
    Groetjes, Willy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Erg mooie kaart geworden zeg!!
    Groetjes,
    Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind hem super, leuk dat kant op die vlaggetjes! Fijn weekend, Gemma

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het is een leuke kaart,er zitten mooie details op!

    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Enige kaart en super hoe je alles over en nergens vandaan hebt gehaald en zo perfect hebt gecombineerd!!

    Fijn weekend, Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hij is weer prachtig en leuk dat stiksel op de naaimachine zit er keurig op hoor .een lief kaartje geworden .

    fijn weekend
    groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  8. hé leuk ook een "Inge" kaart, ik ben ook weer met eentje bezig..
    Ja, voor jou is het natuurlijk liefs
    uit Belgie,leuk hoor!

    groetjes Ida

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtig is je kaartje en je stikwerk is heel mooi, niet mis mee!! De vlaggetjes zijn leuk van stof en kant!!

    Groetjes, Marijke en Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Erg leuk kaartje Berlinde !
    Ik hou wel van die stijl !
    Liefs
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een super gave kaart, vind het kant op de vlaggetjes geweldig!!

    Lieve groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Super, die kanten vlaggetjes Berlinde! Eens een keer iets anders dan van papier, erg leuk! Mooie kleurencombi ook. Geniet van je weekend, liefs, Ira

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heel erg mooi mama!!!
    Ik vind het stikwerkje wel erg mooi hoor en ook de vlaggetjes van stof zijn er leuk!

    Veel Liefs,
    Naomi

    en Xje van Aaron!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Dit heb je echt wel supermooi gedaan! Dat stikwerk doe ik je niet na hoor! Heel leuk!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een Super leuke kaart!!

    groetjes Cobie

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Prachtig kaartje, erg leuk die vlaggetjes.
    Groetjes Babette

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi hoi Berlinde,
    wat een gave compositie!
    Prachtig gemaakt,
    veel liefs uit HOLLAND terug naar het mooie BELGIE!
    Groetjes van Daatje

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Heel erg leuk geworden!!
    Groetjes Cornelie

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wauw dat kunnen ze in Belgie toch wel heeeel goed hoor.....super kaartjes maken bedoel ik geweldig mooi hoor!
    Fijn lente weekend!
    Groetjes Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een mooie kaart! Leuk dat vlaggenlijntje met de kantjes erop. Mooie hartjes en leuk met het bakerstwine. Ik wist niet dat de Hema ook al scrappapier heeft!

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een mooie kaart heb je gemaakt. Mooi met dat kant er bij. Stoer en romantisch. Groetjes, Marleen.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hij ziet er weer prachtig uit!
    xoxo Annette

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Bedankt voor je reactie op mijn blog! Ik ben eens bij jou komen kijken en vind je kaartjes mooi, ik vind het hartje met tekst achter een mooi detail! Groetjes, Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat vind ik dit toch leuk zeg! Je geeft er echt je mooie eigen draai aan :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Zeer leuke kaart, met mooie blauwtinten!

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat een sweetie, Berlinde!!! Errug leuk. Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Prachtig kaartje, erg leuk die vlaggetjes en vooral dat kant!

    Groetjes,
    Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Hai Berlinde, wat leuk dat je mijn blog gevonden hebt en volgster bent geworden! Ik ben ook even bij jou komen kijken, wat een super mooie creaties maak jij zeg! Ik heb me ook maar gelijk als volgster aangemeld, hoef ik niets meer te missen. Dit kaartje heb je ook super leuk gemaakt. Alles combineert erg mooi bij elkaar. Liefs Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Mooie kaart! Leuk gedaan met het kant, het touw doet het ook erg leuk!

    gr Annerieke

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Een super mooie kaart! Mooie details, mooie stiksel en erg leuk met de verschillende kantjes op de vlaggetjes!! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Hoi Berlinde , ik vind het een erg mooie kaart !! En het stikwerk ziet er super uit , hoor. Mooi in die blauwe tinten. Ik wist niet dat er een boekje is van Inge Blom ?? Christa.

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Wat een prachtig kaartje weer Berline, heel leuk papier ook. De vlaggetjes zijn ook weer super!
    Sorry voor mijn late reactie, ben zelf even afwezig geweest.
    Liefs Kizzy

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Wat een mooie kaart heb je gemaakt!! Prachtig! Ik heb het boekje afgelopen week ook gekocht en wil er van de week ook mee aan de slag. Zo veel leuke ideeën!

    Fijne dag!

    Groetjes Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Jouw kaartjes zijn stuk voor stuk kunstwerkjes Berlinde !! Deze is ook super !! Ik vind jouw volledige blog erg inspirerend, liefs Connie

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...