vrijdag 31 mei 2013

Candy

Dit bericht blijft bovenaan staan tot 31 mei.  Scroll voor nieuwe berichten naar beneden.
 
Op 31 mei is het al 2 jaar geleden dat ik met dit blog begonnen ben, dus tijd voor een candy!
 
 
Wat erin zit blijft nog een verrassing, maar er zullen zeker 2 papierblokjes, lintjes en stempels bijzitten.
De moeite waard om mee te doen.
 
Wat moet je doen:
 
-Volger zijn of worden
-Een reactie achterlaten bij dit bericht dat je wil meedoen
-De foto van mijn candy in je sidebar zetten met een link naar mijn blog
 
Meedoen kan tot 31 mei.
Veel succes!
 
Lieve groetjes, Berlinde



 

55 opmerkingen:

  1. Alweer 2 jaar oud je blog Berlinde....leuk dat je daarvoor een candy weg gaat geven....Volger ben ik al een tijdje en dadelijk zet ik je candy in mijn sidebar.....want ik wil dolgraag een kansje wagen....

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Natuurlijk ben ik ook van de partij hoor!
    Al twee jaar, ik geloof dat ik ook zo'n beetje gelijk met je op ga qua blogtijd...wat vliegt de tijd soms he, vooral als je met je leuke hobby bezig bent.
    Ik ga dadelijk je plaatje in mijn sitebar zetten, heb mijn vaste pc al opgestart maar dat oude beestje wil niet snel haha.
    Alvast proficiat met twee jaar leuke en zeer inspirerende blogberichten maken!
    Fijne week!
    Lieve groet Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Berlinde,
    Wat leuk een candy ter ere van het 2-jarig bestaan van je Blog..ik doe graag mee..
    Liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk, Berlinde. Ik laat me graag verrassen... gefeliciteerd met je jubileum! En nog veel blogplezier toegewenst.

    Groetjes, Renate

    P.s. volger was ik al!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat vliegt de tijd toch voorbij met ons scrappen. 31 mei alweer 2 jaar dit blog en en dan deze leuke verrassings candy, daar doe ik graag aan mee.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Lieve Berlinde, wat aardig dat je een candy weggeeft. Proficiat met je 2 jarig blog! Verassingen zijn altijd leuk dus waag ik er ook graag een kansje voor.

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw 2 jaar alweer Berlinde, helemaal super en leuk dat je een candy gaat weggeven, ik waag dan ook graag een gokje. Ik zet zo je candy in mijn sidebar. Helemaal leuk meis.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat super leuk dat je een candy verloot, ik doe heel graag mee!

    Groetjes, Priskilla

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Super leuk dat je een candy weggeeft. Ik wil graag meedoen hoor.

    Groetjes Cobie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Twee jaar, het lijkt wel of we al 20 jaar van je prachtige creaties mogen genieten Berlinde....de tijd gaat zo snel! Super leuk dat je dit heuglijke feit met ons wilt vieren met een candy, dank je wel!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat leuk dat je een candy verbindt aan je twee-jarig bestaan.Ik vind het heel leuk om een kansje te wagen,lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wow al twee jaar een blog.ik doe graag met je candy mee! Wat een leuk idee! Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  13. gefeliciteerd met het bijna 2-jarig bestaan van je blog.
    Doe graag mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hee wat leuk, je hebt een candy! Twee jaar bloggen mag ook best gevierd worden, toch?! Natuurlijk doe ik mee.
    Groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  15. wat leuk, een surprise candy, en al weer 2 jaar he in blogland, de tijd vliegt.
    ik wil graag een gokje wagen en zal hem in de sitebar zetten.
    en nu op naar de 5 jaar he!
    liefs An

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat leuk, een verrassinscandy. Ik doe graag mee. Gefeliciteerd met het (bijna) tweejarig bestaan van je blog.

    Groetjes,
    Sjanie

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat leuk een candy voor je 2jarig bestaan van je blog. Ik ben een trouw volger van je blog, daarom wil ik graag mee doen aan de candy.
    Ik hoop dat we nog heel lang van je mooie creaties mogen genieten.
    Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Woww een verrasings-verjaardagscandy! Leuk ...ik wil graag meedoen.En wat vliegt de tijd, vooral als je met deze freubelhobby bezig bent!! Ik volg je altijd met veel plezier en vind je creaties prachtig.

    Gr Antoinette

    BeantwoordenVerwijderen
  19. O Wat leuk een verrassingscandy ter ere van het 2jarig bestaan van je Blog! Ik doe heel graag mee, heb je blog inmiddels al in mijn sidebar gezet, leuk!
    liefs Hanny♥

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Leuk zo, proficiat! Ik waag graag een gokje.
    Groetjes, Sofie

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ik volg je Berlinde vanwege je prachtige creaties, dat je een candy geeft vanwege je 2 jarig bestaan van je blog vind ik super, ik ben met alles een pechvogel, dus ik laat het hierbij.Ik heb er nog een paar op mijn blog staan, als die datums voorbij zijn, stop ik er mee om ze op mijn blog te zetten, ik kom graag bij je langs om alles wat je maakt te bewonderen, ook zonder candy hoor!!.
    Lieve groetjes Corrie
    Lieve groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hoi Berlinde wat leuk al weer twee jaar.
    Gefeliciteerd en ik hoop je nog lang te kunnen volgen.
    groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Alweer 2 jaar een blog en nog steeds prachtige creaties.Gefeliciteerd! Ik doe graag mee en hoop nog veel creaties van je te zien!Lieve groet, Mariëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat leuk dat je een candy weg gaat geven, natuurlijk doe ik mee, wie wil dat nou niet!
    Alvast gefeliciteerd met je tweejarig bestaan!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat een leuk idee, van harte met je tweejarig blogbestaan. Ik doe mee, hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Mijn felicitaties voor je 2 jarige blogverjaardag.
    Ik volg je al bijna van in het begin en je verrast me nog steeds met hele mooie creaties.
    Altijd tof om te zien.
    Nog heel veel succes met je blog.
    Super dat je een candy weggeeft, daar ben ik ook wel voor te vinden.
    Ik waag een kansje om deze te winnen.
    Hij staat ondertussen al in mijn sidebar.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat vliegt de tijd voorbij Berlinde! Ik heb nu bijna een jaar een blog en vanaf die tijd zijn we ook volgers bij elkaar. Wat een plezier heb ik al in blogland gehad zeg! Hopelijk houden we dat nog heeeeel lang zo. Veel plezier met de candy, superleuk dat je deze weggeeft!
    Lieve groetjes, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Van harte gefeliciteerd met het tweejarig bestaan van je blog Berlinde!
    Het is altijd een feestje om bij je langs te komen en je creaties te bewonderen, hoop dan ook nog lang te mogen komen genieten van alles op je blog! Wat super leuk dat je je blogverjaardag samen met ons wilt vieren door een leuke candy te gaan verloten, ik doe gezellig mee hoor! Veel succes allemaal.
    Liefs Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Berlinde van harte met je bijna 2-jarige
    blogjubileum! Ik vind het altijd erg leuk om
    bij de langs te komen om je creaties te
    bewonderen. Je hoeft mij niet mee te nemen
    voor de verloting van de candy (ik doe dit
    eigenlijk nooit)veel succes voor de anderen!

    lieve groet Ida

    BeantwoordenVerwijderen
  30. ik waag mijn kans
    alvast bedankt om dit met ons te willen delen !

    BeantwoordenVerwijderen
  31. En ik sluit me graag aan bij de woorden van iedereen hierboven, proficiat met je 2-jarige-blog-jubileum Berlinde! Dat we nog maar vaak en lang van al je mooie creaties mogen genieten!! Liefs, Ira
    irascreacorner.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Waar blijft de tijd hè?! Alvast van harte Berlinde en ik waag graag een kansje want ik hou van snoep, hahah!! Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Allereerst ook mijn felicitaties voor het feit, dat je blog al 2 jaar bestaat!! Natuurlijk wil ik graag een gokje wagen...
    Als jouw candy een beetje een afspiegeling is van jouw mooie creaties, dan moét de inhoud van de verrassingsdoos wel de moeite waard zijn!! Bedankt voor het verloten van deze candy.

    Groetjes,
    Toos

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Wat leuk Berlinde, natuurlijk doe ik mee aan jouw candy :)
    Gefeliciteerd met je twee-jarig blog!
    groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Ha Berlinde,
    wat leuk dat je een candy weggeeft ter re van je 2 jarig blogbestaan. Wat is het leuk he? Ik geniet er ook van en het verrijkt je leven gewoon!
    Ik heb je candy in mijn zijbalk geplaatst. Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Bloggen is leuk hè? Ook al is het verslavend...;-)
    Ik ben gek op verrassingen dus doe graag mee.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Hoi Berlinde

    Wat leuk is dat bloggen toch en het is altijd genieten als ik een kijkje bij je kom nemen, je maakt echt geweldig mooie kaartjes.
    Omdat ik de vorige keer de candy bij je gewonnen had doe ik nu niet mee, ik gun anderen ook graag een kans.
    Iedereen dus heel veel succes.

    Lieve groetjes
    Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Hoi,

    Proficiat met het 2 jarig bestaan van u blog. Mooi blog trouwens. Ben volger van je geworden en natuurlijk waag ik graag mijn kans voor die leuke candy.

    grtjs
    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Gefeliciteerd met je 2 jarig blog bestaan. Bloggen blijft verslavend leuk ;-)Ik doe graag mee voor de candy.
    Groetjes, Chantal S

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Gefeliciteerd Berlinde, 2 jaar alweer! Waarvan ik zeker 1,5 jaar al geniet van jouw mooie creaties! Ga zo door! En dan ook nog een candy, helemaal top! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  41. gefeliciteerd 2 jaar,
    ik doe graag een gokje mee.
    gr. Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  42. GE-FE-LI-CI-TEERD !!
    Ben net via via op je blog gekomen, wat een geweldige creaties...TOP...
    Maak uiteraard graag kans op de verrassingscandy, ben dol op verrassingen *lol*
    Liefs, Anreda

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Jij ook al 2 jaar een blog, ik ook al inmiddels. En wat is het verslavend hè, het bloggen. In ieder geval wel erg leuk dat we bij elkaar kunnen kijken en inspiratie op kunnen doen. Ik doe graag mee voor de candy.

    Liefs,
    Annerieke

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Hallo,
    Ten eerste gefeliciteerd met je twee jarig bestaan van je blog.
    Zag je banner bij andere staan. Dus kom ik een kijkje nemen bij je. Eerst je geweldige mooie kaarten bekeken. Spreekt me erg aan. Vrolijke kleurtjes waar ik ook graag mee werk. Zeker de moeite waard om volger van je te worden! Dus dat ben ik nu. Heb het plaatje bij mijn sidebar gezet hoor! leuk, ik doe graag mee hoor!'
    Ik heb zelf sinds een week een blog, heb je zin om te komen kijken?
    Groetjes Anita en fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Zoals je ziet ben ik weinig aan het bloggen toe gekomen de laatste tijd. Ik zie nu pas deze candy. Natuurlijk doe ik graag mee!

    Bedankt voor al je lieve reacties die je altijd bij mij achterlaat!

    Groetjes Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Leuk, zo'n verrassing. Het zal zeker de moeite waard zijn om mee te doen, een cadeautje is toch altijd leuk! En als je dan niet weet wat er komen gaat helemaal!
    Ik doe graag mee en natuurlijk alvast gefeliciteerd met je blogverjaardag!

    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  47. Hallo,
    super bedankt voor je felicitatie en compliment. Was echt een leuke niet verwachtte verrassing.
    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  48. ps mijn winnende kaart bedoel ik dan hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  49. Berlinde, van harte gefeliciteerd met je twee jarig bestaan van je blog, ik ben al volger maar deed nog niet mee met de mooie Candy, een gokje wagen kan altijd toch? dus doe ik graag mee.
    Groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  50. Volger ben ik al een tijdje. Ik wil graag een gokje wagen.
    Fijn pinksterweekend!
    Groetjes, Ethel

    BeantwoordenVerwijderen
  51. Beter laat dan nooit.... Ik wil ook wel een gokje wagen bij jouw candy!
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  52. Weer een leuke blog om te volgen. leuk een verassings-candy, Ik doe mee.

    Groetjes Annelies

    BeantwoordenVerwijderen
  53. Gefeliciteerd! Wat een leuke blog heb je! Ook helemaal mijn stijl! Ik waag graag een gokje voor je candy!

    Groetjes Anna Laura

    BeantwoordenVerwijderen
  54. Wat een mooie kaart is dit.
    Liefs Anneke

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...