zondag 16 oktober 2011

Kersttag en zeepjes

Hoi allemaal.
Om even in dezelfde sfeer te blijven heb ik dit keer weer ribbelkarton gebruikt.  Een beetje goud geverfd, de foto dit keer op oud muziekpapier gemat.  Wat lintjes, pins en bloemen erbij en onderaan een stukje muziekpapier opgerold en een mini kerstballetje eraan.




Ik heb ook enkele zeepjes ingepakt in oud muziekpapier met wat lint en bloemetjes.  Die liggen op de kast op mijn hobbykamer en het ruikt heel lekker iedere keer ik de kamer binnenkom.
Het idee hiervan had ik al op een paar blogs gezien.


Dan heb ik nog een nieuwtje.  Sommigen van jullie weten misschien al dat mijn dochter een webwinkeltje heeft met heel leuke hobbyspulletjes.  Ze heeft daar ook een blog van en ik ben nu DT lid samen met Linn.  Neem maar eens een kijkje.

Nog een prettige zondagavond.

Lieve groetjes,

Berlinde

11 opmerkingen:

  1. Hoi Berlinde , ik vind je vintage tag super !! En dan die muzikaal ingepakte zeepjes....wat een leuk idee. Ik ga nu gauw bij je dochter kijken. Christa.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat prachtig Berline !
    Heel leuk tag en wat een mooie pakjes !
    Liefs
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  3. dat ziet er erg leuk uit, ik vind ribbelkarton
    ook een mooi materiaal om mee te werken..

    groetjes Ida

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Al weer een prachtig kerstkaartje Berlinde!
    Dat golfkarton geeft een aparte sfeer.
    De pins staan er ook mooi bij.
    Je zeepjes zijn super mooi!
    Fijne week,
    Groetjes Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Kwam je tegen viavia, wat maak je leuke dingen! Die cadeautjes ook met dat muzieknotenpapier!
    Leuk om je te volgen!!
    Groetjes Cornelie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dit wist ik nog niet, dus ik zal ook eens een kijkje nemen op de webshop van je dochter en de blogs. Jouw kerstkaarten gaan in ieder geval als een trein zeg ;o) En de zeepjes in muzieknotenpapier zijn een schitterend idee (die moet ik onthouden)!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hallo Berlinde,

    Dank je wel voor je lieve reactie, Ik kom nu even op jou blog kijken en word meteen volgers,wat een mooi blog en wat een creativiteit!

    Wat leuk dat je dachter een webwinkel gaat beginnen. heel veel succes voor haar.

    lieve groetjes Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Berlinde, I adore you christmas card, it has so many interesting elements...and those soaps are wonderful...loving your work! xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie tag, leuk gedaan met dat opgerolde papiertjes. Dat van die zeepjes is een goed idee, had het nog niet eerder gezien.
    Groetjes Babette

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Geweldig, wat een prachtige creaties weer Berlinde! Je tag is een plaatje, de foto werkelijk prachtig en je zeepjes een echt cadeautje! Groetjes, Ira

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een prachttag en die kadootjes zijn geweldig leuk!
    Leuk webwinkeltje van je dochter. Hij staat opgeslagen in mijn favorieten en van het blog ben ik meteen volger geworden. Zal er gauw eens heel goed gaan kijken!
    Groetjes, jose

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...